HTML

"Hétköznapi" napló

Az élet elvileg egyszerű: megtalálod a nagy Ő-t, megvalósítod az utódot, és boldogan élsz, amíg meg nem .... és mi van, ha az élet nem ezt hozza?

Friss topikok

  • Alfi: Gratulálok! (2012.01.25. 20:47) Lelkizés
  • North Face: Mi ez a csönd itten? Jövő hétvégin fut? (2010.08.29. 11:50) Egyedül
  • Zuzimama: Nagyon hanyagolsz minket. :) (2010.06.05. 08:01) Sűrítve
  • Zuzimama: így van Csilla, csak előre, töretlenül! :D:D:D (2010.05.03. 20:32) Új célok
  • billentblondie: Tudod Csillus vannak megkeseredett emberek. Akiknek már az arcukon is látszik az élet neheze. Csak... (2010.04.27. 08:33) Kevés vagyok

Linkblog

Remény

Tocsi 2010.11.19. 11:47

 

Teljesen egyetértek azzal az elcsépelt mondással, hogy a remény hal meg utoljára. Én legalábbis így élek. Amíg csak egy kicsit is van esély, reménykedem. Nem tudok túllépni, zárni, befejezni dolgokat egy nap alatt. Amíg nincs teljesen elvarrva, nem megy. Kaptam 1 % esélyt az esetleges folytatásra. Nem sok, sőt igazából értéke matematikailag a nullához tartva a semmivel egyenlő. Viszont az én szempontomból már ez is egyenlő a reménnyel. Tök hülye vagyok. S hogy ez az 1 % nyer-e vagy a maradék 99, az a jövő hét szombaton derül ki. Addig mindenki „gondolkodik”. Igazából tudom, hogy egyikünk sem. Tudom, csak nem akarom elhinni. Egyikünknek sincs min gondolkodni. Én akarom, Ő nem. De azt is tudom, hogy ez egy megszokott „fiús” húzás, hogy „majd még beszélünk róla”. Ezzel szeretik megnyugtatni a nőt, s húzni az időt, ami alatt a nő megnyugszik, s kicsit már fel is dolgozza az adott időpontra.
Abban viszont nem vagyok biztos, hogy nincs másik nő a sztoriban. Lehet, hogy csak mint lehetőség bukkant fel. Túl hirtelen jött ez a szakítás ahhoz, hogy ne legyen hátsó indoka. Ezekben már sajnos elég tapasztalt vagyok.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tocsi.blog.hu/api/trackback/id/tr602459082

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása