HTML

"Hétköznapi" napló

Az élet elvileg egyszerű: megtalálod a nagy Ő-t, megvalósítod az utódot, és boldogan élsz, amíg meg nem .... és mi van, ha az élet nem ezt hozza?

Friss topikok

  • Alfi: Gratulálok! (2012.01.25. 20:47) Lelkizés
  • North Face: Mi ez a csönd itten? Jövő hétvégin fut? (2010.08.29. 11:50) Egyedül
  • Zuzimama: Nagyon hanyagolsz minket. :) (2010.06.05. 08:01) Sűrítve
  • Zuzimama: így van Csilla, csak előre, töretlenül! :D:D:D (2010.05.03. 20:32) Új célok
  • billentblondie: Tudod Csillus vannak megkeseredett emberek. Akiknek már az arcukon is látszik az élet neheze. Csak... (2010.04.27. 08:33) Kevés vagyok

Linkblog

Teszt

Tocsi 2010.01.27. 10:00

 

Vettem egy tesztet. Igazából nem hittem, hogy terhes vagyok, csak a gyanú beleívódott az agyamba. Olyan ez, mint amikor kitalálod, hogy otthon lehet, hogy nem zártad el a vízcsapot, és amíg haza nem mész, addig idegesít. Hát ez is idegesített, mégpedig nagyon. Mivel reggel kell tesztelni, ezért egész éjjel idegeskedtem, álmomban 2 tesztet is elvégeztem, és este imádkoztam Istenhez. Újra. Tudom, hogy nem teszem jól, és szegény Istennel mindig akkor beszélgetek, amikor kérek valamit. De szerintem már megszokta. És ha már beszélgettünk (kicsit egyoldalú volt), akkor már megkértem arra is, hogy gyógyítsa meg Nate-t, segítsen, hogy a céges negyedéves tervim sikerüljenek (esély kb. nulla, és áprilisban a cégnél felülvizsgálat), és a végén a szokásos kérés: találjunk már nekem egy társat. Reggel persze negatív lettem, és 3 órára rá ennek havi bizonyítékát is megkaptam. Bár amióta 5 éve kétszer volt negatív tesztem, havim is megjött, majd kiderült, hogy ikerterhes vagyok (tesó felszívódott), azóta nem nagyon hiszek a teszteknek.
 
Szóval Nate beteg. Tiszta pötty, amit folyamatosan vakar. Már kétszer elvittem dokihoz, szerinte csak ételallergia. Így ma elviszem bőrgyógyászhoz is. A városi bőrgyógyászat kicsit öngyilkosság. Órákon át való várakozás. Már megszívtuk párszor. Alig várom. De a lényeg, hogy a fiam túllegyen rajta, mert nagyon sajnálom. Fekszik a földön a szőnyegen és  rángatja magát, úgy vakarózik. Emellett folyik az orra és köhög. Szerencsére az eper ízű gyógyszereket megeszi.
 
Más újság nincs, megvettem Istennő csizmát (tudom-tudom hollandoknak csináljak fényképet). Vetekszik egyesek rózsaszín magas sarkújával, amit csak éjjel használnak. Most annak örülök. Van akinek ez is elég …

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tocsi.blog.hu/api/trackback/id/tr131705903

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zuzimama 2010.01.27. 15:36:44

:D magamra vettem és persze jöhet a fotó. :D
Figyuszka! Pipinek egyszer egy epres csokitól volt pöttye! Nekem is voltak meghatározhatatlan pöttyeim, fél éven keresztül vizsgáltak, volt, hogy egyszerre 4 bőrgyógyász koponya nézegette a pöttyeimet, és semmi. Majd normális diagnózis nélkül (mert nem tudták megmondani, hogy mi bajom van) kaptam egy gyógyszerkombinációt és krémet, amiktől (vagy valamelyiktől) végül meggyógyultam. Azóta is félévente előjön a pöttyösödés, mindig a könyökömön először, de ha meg tudom állni és nem vakarom szét magamon, akkor elmúlik 1-2 napon belül. Ha nem bírom megállni vakarás nélkül, akkor Diprosalic krémmel nagyon vékonyan bekenem. Amúgy megcsináltatták velem az allegiatesztet is, és az egy nagyon enyhe fokú, szinte láthatatlan citrus allergiát hozott ki. Szerintem azt is csak azért mondták, hogy ne álljanak már ott tehetetlenül, diagnózis nélkül. Jobbulást Nate-nek.
süti beállítások módosítása