HTML

"Hétköznapi" napló

Az élet elvileg egyszerű: megtalálod a nagy Ő-t, megvalósítod az utódot, és boldogan élsz, amíg meg nem .... és mi van, ha az élet nem ezt hozza?

Friss topikok

  • Alfi: Gratulálok! (2012.01.25. 20:47) Lelkizés
  • North Face: Mi ez a csönd itten? Jövő hétvégin fut? (2010.08.29. 11:50) Egyedül
  • Zuzimama: Nagyon hanyagolsz minket. :) (2010.06.05. 08:01) Sűrítve
  • Zuzimama: így van Csilla, csak előre, töretlenül! :D:D:D (2010.05.03. 20:32) Új célok
  • billentblondie: Tudod Csillus vannak megkeseredett emberek. Akiknek már az arcukon is látszik az élet neheze. Csak... (2010.04.27. 08:33) Kevés vagyok

Linkblog

Nyűgös nap

Tocsi 2010.04.20. 21:51

Hát ilyen a mi formánk. A második cselgáncs edzés valószínű nem lesz megtartva, mert edző bácsi kórházban.  Így jártunk. Pedig, ahogy a Káma Szutra is mondja: „ Ha edzessz- izmos vagy , ha izmos vagy – szexis vagy, és ha szexis vagy-akkor a szex is nagy”. Mondjuk ez még nem Nate-re nem kéne, hogy igaz legyen.

Amúgy ez is egy elcseszett nap volt. Meló sok, reggel sokáig hideg. Ez azért idegesített, mert anyuék elutaztak egy hétre, így kutyát nem tudják lízingelni. Szóval reggel  7-kor a hideghez nem szokott kutyát ki kellett csapnom az udvarra. Szerintem felfázott  (már ha egy kutya fel tud fázni), mert mióta hazaértünk 3-szor pisilt be. Nate is produkál. Kikaparta az orrán lévő sebet, úgyhogy fél órán át próbáltuk a vérzést elállítani. Most lefektettem, de elkezdte a „pisilnom kell” műsorát. Ezt  tegnap 9 és 10 között 5-ször játszotta el természetesen egyszeri pisiléssel csak. Az utolsó kettőnél már fizikailag nem tudtam felkelni, olyan fáradt voltam, és rázott a hideg. Pisti állt helyt helyettem.

Természetesen apuka megint felhívott, hogy ne is számítsak rá, hogy gyerekre vigyáz, mert nincs pénze. Fasza. Nehéz egyedül. De most nem sokat tudnék adni valakinek, aki szeretne velem összeköltözni. Amikor már rá lenne időm, akkor már a kimerültségtől elalszok. De nincs is jelentkező az összeköltözésre, úgyhogy ezt a  gondolatmenetet  most egy jó időre felfüggeszthetem.

A pszichológus délutánra megadta az eddigi eredményeket: 2 hét 20 000 Ft, és az agresszió beigazolódott. Bővebben jövő héten mesél, amikor is megbeszélhetjük a hosszú és igen költséges terápiát. Mondtam neki, hogy akkor egy másodállást is keresnem kell, mert ezt anyagilag nem bírom. Persze apuka, aki egyébként maximálisan pszichológuspárti, és Ő is többször járt, fullra kiakadt, hogy vele ezt nem beszéltem meg, és egyébként azt sem, hogy miért egy agresszív sportágat választottam a gyereknek, és Ő az apja, és … Nemtom mikor beszéltem volna, valahányszor felhív, mindig csak önsajnálkozik… és egyébként is, mint apa megbukott. S ha talál egy másik sportot, amit 4,5 éveseknek lehet, heti kétszer elviszi, és fizeti is a havi díjat, na akkor beleszólhat.

Na, most jól kipanaszkodtam magam. S megyek is aludni, mert 2 húzós nap jön a cégnél, és Nate-re is egyedül maradtam. Hogy megyek így pénteken bulizni??? És hol van ezen a gépen a  mentés másként gomb??? Alap dolgokat nem találok még.  

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tocsi.blog.hu/api/trackback/id/tr401938314

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zuzimama 2010.04.22. 17:16:18

Boldog névnapot kívánunk mindannyian és sok csókat küldünk. :)
süti beállítások módosítása