HTML

"Hétköznapi" napló

Az élet elvileg egyszerű: megtalálod a nagy Ő-t, megvalósítod az utódot, és boldogan élsz, amíg meg nem .... és mi van, ha az élet nem ezt hozza?

Friss topikok

  • Alfi: Gratulálok! (2012.01.25. 20:47) Lelkizés
  • North Face: Mi ez a csönd itten? Jövő hétvégin fut? (2010.08.29. 11:50) Egyedül
  • Zuzimama: Nagyon hanyagolsz minket. :) (2010.06.05. 08:01) Sűrítve
  • Zuzimama: így van Csilla, csak előre, töretlenül! :D:D:D (2010.05.03. 20:32) Új célok
  • billentblondie: Tudod Csillus vannak megkeseredett emberek. Akiknek már az arcukon is látszik az élet neheze. Csak... (2010.04.27. 08:33) Kevés vagyok

Linkblog

Balatoni hétvége

Tocsi 2010.05.02. 21:55

Már nem vagyok szűz. Legalábbis Amerika után a múltkor itthon is bekerültem a rendőrség adatbázisába. Természetesen nem adtam könnyen magam, kisebb vitát folytattam az eldöntendő kérdésekre adható válaszok lehetőségeiről. Egszerűen mivel arra tanítom a gyereket, aki közben lógott ki az ablakból, hogy nehogy lemaradjon valamiről, hogy soha ne hazudjon, így nem vállalok be olyat, amire nem emlékszem.Természetesen mivel nekem nem, neki viszont volt tanúja, így Ő nyert, s ezen még a csini ruhám sem segített. Nate azóta is emlegeti, hogy anyának igen sok pénzt kellett a bácsiknak fizetni.

De tegnap hál istennek megúsztam a további bírságot. Piros lámpánál koccantam. Álló kocsival. Sajnos a kézifék sem volt behúzva, és a lábam sem volt a féken. Úgyhogy, amikor megtörtént, és a faszi kiszállt a kocsijából, én is felnéztem az anyós ülésről. Nemtom rájött-e mi történt, de mivel Peugeot-ja van, így baja nem lett a kocsijának. Én viszont többet nem orális szexelek kocsiban.

De ekkor már túl voltunk egy 18,2 km-es gyalogtúrán. az én kicsi fiammal, aki kis nyavalygással bár, de végignyomta. Nagy ritkán vittük, nagy ritkán leült, de jött, s 8 óra alatt lenyomtuk. Nagyon büszke voltam rá, úgyhogy hatalmasat aludt a kocsiban. S az idő gyönyörű volt, így hajókáztunk a Balatonon, barlangban, nagyokat sétáltunk, és élveztük a tavaszt.

Ma pedig majálisoztunk. Nagy csalódás volt. Most vagy a keresőképes kereslet csökkent, vagy az eladók választottak más jövedelmi forrást, de a régi fesztiválok hangulata messze felülmúlta a mait. Sokkal kevesebb ember vett részt, és sokkal kevesebben szórakoztattak. De így is sikerült kb. 6 ezer Ft-t elkölteni röpke 2 óra alatt. De a gyerekért mindent...

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tocsi.blog.hu/api/trackback/id/tr61969751

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása