HTML

"Hétköznapi" napló

Az élet elvileg egyszerű: megtalálod a nagy Ő-t, megvalósítod az utódot, és boldogan élsz, amíg meg nem .... és mi van, ha az élet nem ezt hozza?

Friss topikok

  • Alfi: Gratulálok! (2012.01.25. 20:47) Lelkizés
  • North Face: Mi ez a csönd itten? Jövő hétvégin fut? (2010.08.29. 11:50) Egyedül
  • Zuzimama: Nagyon hanyagolsz minket. :) (2010.06.05. 08:01) Sűrítve
  • Zuzimama: így van Csilla, csak előre, töretlenül! :D:D:D (2010.05.03. 20:32) Új célok
  • billentblondie: Tudod Csillus vannak megkeseredett emberek. Akiknek már az arcukon is látszik az élet neheze. Csak... (2010.04.27. 08:33) Kevés vagyok

Linkblog

Tillburg

Tocsi 2009.12.15. 19:45

Annyi mindent tudnék írni, hogy úgysem lesz rá időm. Ráadásul a gépet lent hagytam a kocsiban, így nem tudom letölteni a képeket.

Szóval szerda este úgy döntöttem utazzunk (apropó a bejegyzést véletlenül vázlaton hagytam, és most vettem észre úgyhogy már éles a kettővel ezelőtti bejegyzés :).

Elutaztam: 4 vonat és egy repülő segített hozzá (csak odafele). Harmadik napra már nem remegett a szemem (ami áll. az idegkimerültség jele), 4. napra már ki is aludtam magam. én, aki mindne mozgó játművön behum, nem aludt visszafele semmin sem.

Hollandia gyönyörű, mindig is az volt és mindig is az lesz. Értem már Swell-ék miért költöztek ki. Magasabb életszinvonal, infrastruktúra, stb. Mindenütt víz, zöld, állatok.

S tőszavakban, amiket észleltem:

  • kint is van hepimíl, és mivel nem korán kelők, így fél 12-kor még van reggeli a Mekiben
  • a bankkártyáim se bolt, sem automata nem fogadja el - nagy szívás volt...
  • a nők tényleg nem festik a körmük - s egyből kiszúrták az enyém
  •  télen nagyon korán sötétedik
  • a hülye boltok nincsenek nyitva, amikor az ember shoppingolni megy szombaton

Amúgy fogadó családom olyan volt, mint mindig: szerető, szórakoztató, kedves, nyüzsis, olaszos. S hogy mi tetszett igazán: 10 év után is tudtak együtt nevetni! Bár valószínúleg ez nekik már fel sem tünt. Nekem igen. ..

Vótunk tengerparton is. Nagyon jó volt, csak nagyon szeles és hideg :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tocsi.blog.hu/api/trackback/id/tr91600604

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása