HTML

"Hétköznapi" napló

Az élet elvileg egyszerű: megtalálod a nagy Ő-t, megvalósítod az utódot, és boldogan élsz, amíg meg nem .... és mi van, ha az élet nem ezt hozza?

Friss topikok

  • Alfi: Gratulálok! (2012.01.25. 20:47) Lelkizés
  • North Face: Mi ez a csönd itten? Jövő hétvégin fut? (2010.08.29. 11:50) Egyedül
  • Zuzimama: Nagyon hanyagolsz minket. :) (2010.06.05. 08:01) Sűrítve
  • Zuzimama: így van Csilla, csak előre, töretlenül! :D:D:D (2010.05.03. 20:32) Új célok
  • billentblondie: Tudod Csillus vannak megkeseredett emberek. Akiknek már az arcukon is látszik az élet neheze. Csak... (2010.04.27. 08:33) Kevés vagyok

Linkblog

Amikor majd mindenre van idő

Tocsi 2009.11.01. 18:47

Adtam magamnak egy határidőt két éve: 2009. dec. 31. Ekkorra szerettem volna beköltözni. Félek, hogy nem lesz meg, pedig annyira szeretném. Nate-nek is megígértem, hogy a Jézuska már az új házban jön. Bár neki mindegy, csak jöjjön. Sajnos nem rajtam múlik, legalábbis én úgy érzem. Az én részemről minden megvan, csak az asztalosom ne lenne ilyen hulla lassú. De valamit valamiért. Cserébe jó és olcsó. S már csak a konyhabútort kellene összerakni a költözéshez, a többit majd utánna.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Egyébként ma csendes nap volt. Délelőtt gyerek apjánál, így én pár órát a telken pakolgattam. Délután temető, mivel halottak napja van. Megpróbáltam megtanítani egy imára, amit a nagyimtól tanultam. Nem jött össze, heves ellenállásba ütköztem. Mindegy, majd Ő eldönti, mit akar. Viszont csendben végighallgatta, ahogy én imádkozok. Tőle már ez is nagy szám.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tocsi.blog.hu/api/trackback/id/tr711491381

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása