HTML

"Hétköznapi" napló

Az élet elvileg egyszerű: megtalálod a nagy Ő-t, megvalósítod az utódot, és boldogan élsz, amíg meg nem .... és mi van, ha az élet nem ezt hozza?

Friss topikok

  • Alfi: Gratulálok! (2012.01.25. 20:47) Lelkizés
  • North Face: Mi ez a csönd itten? Jövő hétvégin fut? (2010.08.29. 11:50) Egyedül
  • Zuzimama: Nagyon hanyagolsz minket. :) (2010.06.05. 08:01) Sűrítve
  • Zuzimama: így van Csilla, csak előre, töretlenül! :D:D:D (2010.05.03. 20:32) Új célok
  • billentblondie: Tudod Csillus vannak megkeseredett emberek. Akiknek már az arcukon is látszik az élet neheze. Csak... (2010.04.27. 08:33) Kevés vagyok

Linkblog

Guminő és egyebek

Tocsi 2010.02.22. 14:00

 

Vannak alapvetően jó emberek. Vannak közülük XY kromoszómásak is. Hál istennek, az ilyeneket is vonzom magamhoz. Persze csak baráti alapon. Az ilyenek nem engem akarnak. Biztos túl rossz lány vagyok nekik. Szóval sikerült belebotlanom újra egy ilyenbe 3 hete. Kedves, figyelmes, őszinte, olyan, aki majd jövendő társát a tenyerén fogja hordozni, és nagyon fogja szeretni. Aki RÁDfigyel, szórakoztat, akire számíthatsz, ha jó kedved van, akivel lehetsz önző az ágyban. Szóval kéne egy ilyet találni, de most már nekem. Aki velem akar lenni, és engem akar.
Szeretem a barátaim, de mindent ők sem pótolhatnak. Hisz egyéjszakás jelentkezőből nincs hiány, ahogy Ő mondta vetésforgóban pörgethetném őket. A fiúk erre mindig kaphatók. Úgy egyáltalán minden férfiállat. Scotchie-val is minden westie kutyát sétáltató megállít, hogy ők szívesen áthoznák a dögüket, hogy egy kicsit hetyegjen az enyémmel. Mert mi az enyém? Gumikutya???? Ja, amúgy az egyik kollegám mondta, hogy a múltkor egy szülinapra guminőt vettek. És már 3D-s fejűek is vannak. És hogy már van gumikecske és gumitehén is. Öhöm, öhöm….
 
 Amúgy megkérdezetem az Asztalost, hogy mi volt ez a hajnali sztori, erre ezt írta: „Hajnalban még úgy gondoltam, hogy üde, friss és kívánatos vagyok. S mint ilyen bebocsájtást nyerhetek hozzád és soha véget érni nem akaró pajzánkodásba fullad az éjszakánk.” Szerintem kurva sokat ivott …. És én sem vagyok guminő… És 3D-s sem. Mert 4D-s vagyok.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tocsi.blog.hu/api/trackback/id/tr811780860

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása