HTML

"Hétköznapi" napló

Az élet elvileg egyszerű: megtalálod a nagy Ő-t, megvalósítod az utódot, és boldogan élsz, amíg meg nem .... és mi van, ha az élet nem ezt hozza?

Friss topikok

  • Alfi: Gratulálok! (2012.01.25. 20:47) Lelkizés
  • North Face: Mi ez a csönd itten? Jövő hétvégin fut? (2010.08.29. 11:50) Egyedül
  • Zuzimama: Nagyon hanyagolsz minket. :) (2010.06.05. 08:01) Sűrítve
  • Zuzimama: így van Csilla, csak előre, töretlenül! :D:D:D (2010.05.03. 20:32) Új célok
  • billentblondie: Tudod Csillus vannak megkeseredett emberek. Akiknek már az arcukon is látszik az élet neheze. Csak... (2010.04.27. 08:33) Kevés vagyok

Linkblog

Light hétvége

Tocsi 2010.02.21. 19:32

Ma megint itt a havim. Ilyenkor szoktam egyéjszakázni. Most gondolkodom, hogy megtörjem a szokásokat, és elkurvuljak, vagy kialudjam végre magam. Mostanában hulla fáradt vagyok. Ezt hívják tavaszi fáradságnak? Talán el kellene ásnom magam a föld alá, mint a békáknak és aludni pár hetet. Tegnap is átjött egy barátom, megnéztük az Avatart, majd „csak” aludtunk, mert fáradt voltam (és önző :)). Így utólag már bánom, de ewan. Közben (hajnali 3-5 között) az Asztalos 2-szer hívott, és 3 sms-t küldött, hogy fentvagyok-e még. Nemtom mit gondolt, hogy hétvégente éjjel malmozok, hogy hátha valami pasi felhív.  De valamit mostmár tényleg kezdenem kell vele, ha nem akarom elveszíteni, mint munkaerőt. Persze a valami az nem a szex kéne, hogy legyen. Az Avatarról meg csak annyit, hogy miután végignéztünk 2,5 órát, az utolsó 20 perc nem volt rajta. A fantáziánkra bízták a befejezést. Majdnem szétrobbantam. Utálom az ilyet.

 
Amúgy ma viszonylag nyugis napom volt. A reggeli meccs kivételével csak házimunkáztam: végre lemostam a kocsit, ami már elérte a gané állapotát, kitakarítottam a lakást, kisöpörtem a garázst,  kimostam, főztem kétfélét (majd a felét nekiadtam John-nak, aki megint az éhenhalásával próbál hatni a lelkemre sikerrel). A meccs után, azért történt egy kis malór. Miután rendbe raktam magam, és elhelyeztem a havi elleni felrakandót vettem észre, hogy az egész kezem tiszta vax, úgyhogy utána órákon át azon izgultam, hogy vajon majd kijön-e vagy beragad, oszt én is mehetek a sürgősségire a tinédzser lányokkal sorba állni, akiknek a banán ragad be.
 
S a nap rossz híre: a Téli Kupának vége, hol nézegetjük most a pasikat a következő télig???
 
Nate-vel vendégségben voltunk péntek este. Nate lelkesen követte a házigazdák 6 éves kislányt mindenhova, majd megtanította a cartoonnetwork honlapján játszani. Közölte vele, hogy Ő csak akkor játszhat, ha mi már hazamentünk. Az én önzetlen kisfiam… És amellett szelektíven éles hallású is. Elmentünk bevásárolni. Gondoltam veszek gumit is, hogy legyen itthon, de nem láttam sehol, hát megkérdeztem a pénztárost, hogy van-e. Persze Nate egyből meghallotta. Milyen gumit anya? Mondom: hát milyet, rágógumit…
 
S akkor a hét levezetéseként menjünk fel a love-ra, nézzük meg melyik lúzer pókolt meg…

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tocsi.blog.hu/api/trackback/id/tr161778944

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása