HTML

"Hétköznapi" napló

Az élet elvileg egyszerű: megtalálod a nagy Ő-t, megvalósítod az utódot, és boldogan élsz, amíg meg nem .... és mi van, ha az élet nem ezt hozza?

Friss topikok

  • Alfi: Gratulálok! (2012.01.25. 20:47) Lelkizés
  • North Face: Mi ez a csönd itten? Jövő hétvégin fut? (2010.08.29. 11:50) Egyedül
  • Zuzimama: Nagyon hanyagolsz minket. :) (2010.06.05. 08:01) Sűrítve
  • Zuzimama: így van Csilla, csak előre, töretlenül! :D:D:D (2010.05.03. 20:32) Új célok
  • billentblondie: Tudod Csillus vannak megkeseredett emberek. Akiknek már az arcukon is látszik az élet neheze. Csak... (2010.04.27. 08:33) Kevés vagyok

Linkblog

Mitnha rólam szólna

Tocsi 2010.02.02. 08:25

Csak mert magamra ismertem:

Egy nő és egy férfi mindennapjaiból:

december 4.

17:35
Nő: Ma megismerkedtem a kávézóban egy aranyos, kedves és baromi jóképű sráccal. Elkérte a telefonszámomat. Remélem nemsokára felhív.
Férfi: Ma felszedtem egy kiscsajt egy kávézóban. Szinte könyörgött a szemeivel, hogy kérjem el a számát. El is kértem, kurva jó segge van.

18:22
Nő: Még mindig nem hívott. Lehet, hogy rosszul mentette el a számomat!?
Vagy nem is tetszem neki?
Férfi: Kéne inni egy sört.

19:46
Nő: Biztos a szolgáltatónál van a probléma. Vagy szegénykém ilyenkor is dolgozik.
Férfi: Kéne inni még egy sört.

20:54
Nő: Nincs probléma a telefonommal, biztos nagyon elfoglalt, törekszik, hogy megteremtse a biztonságot leendő családjának.
Férfi: De kurva jó ez a sör. Kéne nyomni egy felest isâ026

december 5.

09:54
Nő: Talán ma felhív. Magammal hoztam a töltőmet, nehogy lemerüljön a mobilom.
Férfi: Baszottul fáj a fejem...Visszaalszom még egy kicsit.

18:40
Nő: Rohadt, szemét állat. Utálok minden pasit. A csajok azt mondták, szarjam le, majd jön másik.
Férfi: Kiraktam a csajomat. Már megint átnézte a telefonkönyvemet.
Talált benne valami J.S. Petrát és kiverte a hisztit. Annyira azért nem jó vele, hogy elviseljem a faszságait. Kell ez nekem? Igaza volt a haveroknak, minden nő gáz. Azt sem tudom, ki az a J.S. Petra.

19:59
Nő: Finom ez a csoki.
Férfi: J.S. Petra! A jó seggű csaj, a kávézóból. Felhívom, hátha összejön egy numera még ma estére.

december 6.
10:11
Nő: Úristen! Csodás volt a tegnap este!! Felhívott Peti és randiztunk.
Moziban voltunk, megnéztünk egy állatira romantikus filmet. Olyan jó volt hozzábújni és érezni az illatát. Aztán hazakísért és csókkal búcsúztunk.
Azt hiszem SZERELMES VAGYOK!!!!
Férfi: Tegnap felhívtam a jó seggű csajt. Persze a számomat elfelejtettem letiltani, bassza meg, most már akármikor fel tud hívni. Elmentünk moziba, megnéztünk valami nyálas, ótvar filmet. Egész este a nyakamon lógott, azt hittem, legalább majd lesz valami éjszaka. Még haza is kísértem, ez a hülye liba meg lesmárolt, aztán lelépett. Kurvára megérte. Ilyen szar időben.

december 8.
Nő: Tegnap felhívtam Petit, hogy jöjjön át vacsorára. Kivettem egy nap szabit. Reggel 6-kor keltem, elkezdtem főzni. 3 fogásos vacsit készítettem.
Aztán összekészültem és vártam. Kicsit késett, de olyan aranyos volt, hozott egy üveg vörösbort. Nagyon ízlett neki a főztöm.
Jó sokat beszélgettünk. Aztán picit berúgtam...és...lefeküdtem vele.
Tudom, hogy nem kellett volna, de a bor a fejembe szállt. A csajoktól is megkaptam a magamét...de IMÁDOM Petit!!!!
Férfi: Tegnap áthívott a csaj vacsorára. Elég szar volt a kaja, eredetileg úgy terveztem leugrunk a Mc-ibe, pont a lakása alatt van, nem kell messzire menni ha egymásra kattanunk. A pofája egész este be nem állt. Vittem egy üveg bort, hogy hamarabb ellazuljon. Tízkor már a bugyijából bújtattam ki.
Annyira nem jó a segge mint nadrágon keresztül, de jót dugtunk, már rám fért a változatosság.

január 4.
Nő: Már jó ideje nem írtam...boldog vagyok. Petivel 1 hónapja járunk.
Tegnap elvittem bemutatni a családomnak. Olyan édes volt, türelmesen és figyelmesen hallgatta végig a húgomat, pedig csak 16 éves. És még fel is ajánlotta neki, hogy tarthatnak nála a barátnőivel egy házibulit. Persze csak az ő felügyeletével, nehogy baj legyen. Hát nem egy tündér??!
Férfi: Tegnap Petra átcipelt a családjához. A fater egész jó fej, de a muter egy igazi házisárkány. Viszont a húga kibaszott jó csaj, kár, hogy nem vele találkoztam először.

január 15.
Nő: Azt hiszem Péternek van valakije...Ennek utána kell járnom.
Férfi: Tegnap felszedtem egy kiscsajt a kocsmában. Jó nagy dudái vannak.
Szinte remegett az örömtől, hogy meghívtam egy italra.
Elkértem a számát...majd felhívom.

január 16.
Nő: Igazam volt. Annak a rohadéknak van valakije rajtam kívül. Utálom az összes pasit!
Férfi: Kiraktam Petrát. Belenézett a mobilomba és megtalálta valami N.M.Orsi számát. Azt se tudom ki az.
 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tocsi.blog.hu/api/trackback/id/tr581721883

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása