HTML

"Hétköznapi" napló

Az élet elvileg egyszerű: megtalálod a nagy Ő-t, megvalósítod az utódot, és boldogan élsz, amíg meg nem .... és mi van, ha az élet nem ezt hozza?

Friss topikok

  • Alfi: Gratulálok! (2012.01.25. 20:47) Lelkizés
  • North Face: Mi ez a csönd itten? Jövő hétvégin fut? (2010.08.29. 11:50) Egyedül
  • Zuzimama: Nagyon hanyagolsz minket. :) (2010.06.05. 08:01) Sűrítve
  • Zuzimama: így van Csilla, csak előre, töretlenül! :D:D:D (2010.05.03. 20:32) Új célok
  • billentblondie: Tudod Csillus vannak megkeseredett emberek. Akiknek már az arcukon is látszik az élet neheze. Csak... (2010.04.27. 08:33) Kevés vagyok

Linkblog

Ez + Az

Tocsi 2010.01.13. 09:14

Tegnap elkezdtem a „már 4 éves vagyok és nem kellene anyával aludni” projektet. Ennek következtében gyermek 8-10 között egyedül sírdogált az agyában. Nagyon sajnáltam, de így nem mehet tovább, minden estém a fektetéssel megy el. Természetesen negyed óránként ránéztem, az ajtó résnyire nyitva volt, és a szoba előtti konyhában lámpa mellett tettem-vettem. Tudom, hogy nehéz lesz ez a hét, de egyszer meg kell csinálnunk, hát itt az idő …

 
A melóhelyen 1 hét után végre más sikerélményem is volt. Sikerélménynek nálam az számít, ha aznap nem döngöltek bele a földbe és megy minden a maga útján. Remélem a következő pár hónap gyorsan el fog telni, és utána már jó is leszek abban, amit kaptam. Sajnos lényegében én vagyok az egyetlen a cégnél, aki teljesen mást csinál, mint eddig, így könnyű rajtam élezni a pengét.
 
Ami még történt:
  • A csomagtartót rácsuktam az ujjamra, azóta majd meghalok, úgy fája körmöm
  • Jenci rámbökött az msn-en – 5 hónap után, jól esett, s az is, hogy én mondtam „Na elmentem aludni” … talán már túl vagyok rajta, talán sosem. Vannak férfiak egy nő életében, amiken sosem leszünk túl. Mindig bennünk élnek, mint egy fájdalmas emlék, vagy elszalasztott lehetőség, stb.
  • Szombaton bulit tartok, meghívtam a hozzám közelebb álló kollegáimat, más nem mertem, mivel, ha már 4 ember ugyanazon cégtől együtt van, akkor úgyis a cégről lesz szó egész este. Viszont drága hugom bejelentkezett, hogy szombat du. azé átjönnének a barátnője családjával házatnézni. Kaotikus, de jó nap lesz. Remélem...
  • A fogyim nem pont úgy halad, mint kéne. Talán nem tejbegrízt kéne vacsizni és szilvásfalatkákat uzsonnázni? Alacsony az akaraterőm....

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tocsi.blog.hu/api/trackback/id/tr871668524

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása