HTML

"Hétköznapi" napló

Az élet elvileg egyszerű: megtalálod a nagy Ő-t, megvalósítod az utódot, és boldogan élsz, amíg meg nem .... és mi van, ha az élet nem ezt hozza?

Friss topikok

  • Alfi: Gratulálok! (2012.01.25. 20:47) Lelkizés
  • North Face: Mi ez a csönd itten? Jövő hétvégin fut? (2010.08.29. 11:50) Egyedül
  • Zuzimama: Nagyon hanyagolsz minket. :) (2010.06.05. 08:01) Sűrítve
  • Zuzimama: így van Csilla, csak előre, töretlenül! :D:D:D (2010.05.03. 20:32) Új célok
  • billentblondie: Tudod Csillus vannak megkeseredett emberek. Akiknek már az arcukon is látszik az élet neheze. Csak... (2010.04.27. 08:33) Kevés vagyok

Linkblog

Buli

Tocsi 2009.12.06. 04:26

Ma este elmentem bulizni. Két említésre méltó eset történt:

1. Egy közös barátunkon keresztül találkoztam egy sráccal. Kedves volt, szórakoztató, jóképű, korban hozzámillő, nem akart már tánc közben lefektetni, stb. ... De sajna fogadok egy pizzában, hogy nem fogja elkérni a  számom a barátunktól. S miért? Mert a férfiak már ilyenek. Én meg nem fogok olyan busz után futni, amelyik nem vesz fel. De azért Istenem, nem hívhatna mégis fel??? Most olyan jó rá gondolni.

2. Életemben először turkáltam a  saját vizeletemben. Pisilés közben beleesett a ruhatár kulcsa a klotyóba. Ezt is megéltem, még jó, hogy nem húztam le. S közben elgondolkoztam azon, hogy mi van, ha az előttem lévők sem húzták le ...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tocsi.blog.hu/api/trackback/id/tr731577187

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása