HTML

"Hétköznapi" napló

Az élet elvileg egyszerű: megtalálod a nagy Ő-t, megvalósítod az utódot, és boldogan élsz, amíg meg nem .... és mi van, ha az élet nem ezt hozza?

Friss topikok

  • Alfi: Gratulálok! (2012.01.25. 20:47) Lelkizés
  • North Face: Mi ez a csönd itten? Jövő hétvégin fut? (2010.08.29. 11:50) Egyedül
  • Zuzimama: Nagyon hanyagolsz minket. :) (2010.06.05. 08:01) Sűrítve
  • Zuzimama: így van Csilla, csak előre, töretlenül! :D:D:D (2010.05.03. 20:32) Új célok
  • billentblondie: Tudod Csillus vannak megkeseredett emberek. Akiknek már az arcukon is látszik az élet neheze. Csak... (2010.04.27. 08:33) Kevés vagyok

Linkblog

2099. okt. 4. - a futás napja

Tocsi 2009.10.05. 14:58

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Semmi baj nem lett volna, ha betartom M. Sarolta internetes tanácsait:

  • edz
  • a futást megelőző este csak aludj

S én mit tettem ehelyett? Megszerveztük a hugom szülinapi meglepetéspartiját. Ez igen jól sikerült, maradt is 4 óra alvás. A versenyt megelőző edzéstervet nem teljesítettem, ellenben jól bevacsiztam halászléval. S az eredmény? Hát nem léptem át a határaimat ...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

De semmi baj, Sarolta még annak ellenére is szurkolt Nekem, hogy nem tartottam be tanácsait. Hiába no, nagy név vagyok kicsinyke hazánkban:).

Egyébként a forgatókönyv egyszerű volt. Futottam, amíg bírtam kb. 22 km-t, majd bár az agyam újra és újra rászánta magát, de a testem már ne bírta. Fájt mindenem: a talpam, a bokám, a vesém (3 óra alatt 4-szer kellett pisilnem futás közben!), a popsim. Tegyük hozzá, hogy valszín. felfáztam, mivel az elején 2 órát kellett álldogálni pólóban és rövidgatyában 5 fokban.
 
Szumma szummárum: jó volt, megmaradok a félmaratonnál, de ezt is kipróbáltam. Majd szunyáltam egyet a napon :).

 

 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tocsi.blog.hu/api/trackback/id/tr871429154

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

swell 2009.10.07. 20:51:48

Igy is imadunk...:D
süti beállítások módosítása