HTML

"Hétköznapi" napló

Az élet elvileg egyszerű: megtalálod a nagy Ő-t, megvalósítod az utódot, és boldogan élsz, amíg meg nem .... és mi van, ha az élet nem ezt hozza?

Friss topikok

  • Alfi: Gratulálok! (2012.01.25. 20:47) Lelkizés
  • North Face: Mi ez a csönd itten? Jövő hétvégin fut? (2010.08.29. 11:50) Egyedül
  • Zuzimama: Nagyon hanyagolsz minket. :) (2010.06.05. 08:01) Sűrítve
  • Zuzimama: így van Csilla, csak előre, töretlenül! :D:D:D (2010.05.03. 20:32) Új célok
  • billentblondie: Tudod Csillus vannak megkeseredett emberek. Akiknek már az arcukon is látszik az élet neheze. Csak... (2010.04.27. 08:33) Kevés vagyok

Linkblog

Anyaság kérdése

Tocsi 2009.09.26. 19:47

Napirend: anyáék-laminált padlóbolt-anyáék-festékbolt-telek-festékbolt-telek-anyáék-telek-othon-anyáék-telek-játszótér-otthon.

Szóval egész nap építkeztünk. Szegény gyereket cipeltem magammal, hogy ne egész nap a tévét bámulja anyáéknál. Sajnáltam, 4 évesen játszanom kellene vel, játszóterezni, biciklizni, ehelyett egész nap a homlokzatszínt tenderezte velem, plusz az aljzatkiegyenlítő beöntését vizsgálta. Estére Ő is , Én is kiakadtunk, amikor is jött édesanyám eszéje, hogy Nekem nem kellene több gyereket szülnöm, mert önző vagyok (fontos az edzés, barátok, tanítás, karierr stb. is). Nagyon rosszul esett, főleg, hogy miközben kértem, hagyja abba, nem tette. Azóta ezen jár az agyam: rossz anya vagyok??? S amikor ezt megkérdem barátomtól, a válasz: Nem tudom.

Mi csináljak másképp???

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tocsi.blog.hu/api/trackback/id/tr571409231

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

North Face 2009.09.26. 20:30:09

Ha nem tudom, akkor azt mondom: nem tudom.
Talán a feltett és Magadnak őszintén megválaszolt kérdések segíthetnek...
Ki mindened Neked ez a srác?
Mikor mennyire vagy vele következetes?
Mikor és mennyire látod át, hogy mi veszélyes neki,és mi nem?
Mikor mennyire engedsz neki, mert sokszor CSAK Ő van Neked?
Pillanatnyi túlélésre, vagy hosszú távra neveled?

Mivel a válaszaid nem tudom, ezért azt se, hogy milyen anya vagy.
Viszont: látom, hogy harcolsz, és nem adod fel.
Ez azért 1:0 az egyik irányba! ;)

swell 2009.09.26. 20:33:37

Miért kínzod magad ezzel a kérdéssel folyton, hogy rossz anya vagy-e?
A fiad a világ legjobb anyjának tekint és mindig annak is fog tekinteni.
Én még nem találkoztam mintaanyával, az enyém sem az, én sem vagyok az. A tiéd az? ... Na ugye!
Az építkezésnek is vége egyszer és akkor a fiad élvezheti az általad megteremtett Nate-paradicsomot, a szobáját.

North Face 2009.09.27. 20:59:36

Máma láttalak elejétől végéig! Nem is érdekel a tennapi véleményem, ma nagyon szerethető anyuka voltál! Bármit is mondott Nate, ma nagyon szeretett!

Tocsi 2009.09.27. 21:01:57

köszönöm mindkettőtöknek :)
süti beállítások módosítása