HTML

"Hétköznapi" napló

Az élet elvileg egyszerű: megtalálod a nagy Ő-t, megvalósítod az utódot, és boldogan élsz, amíg meg nem .... és mi van, ha az élet nem ezt hozza?

Friss topikok

  • Alfi: Gratulálok! (2012.01.25. 20:47) Lelkizés
  • North Face: Mi ez a csönd itten? Jövő hétvégin fut? (2010.08.29. 11:50) Egyedül
  • Zuzimama: Nagyon hanyagolsz minket. :) (2010.06.05. 08:01) Sűrítve
  • Zuzimama: így van Csilla, csak előre, töretlenül! :D:D:D (2010.05.03. 20:32) Új célok
  • billentblondie: Tudod Csillus vannak megkeseredett emberek. Akiknek már az arcukon is látszik az élet neheze. Csak... (2010.04.27. 08:33) Kevés vagyok

Linkblog

Darwin vs. Pavlov

Tocsi 2009.09.16. 21:44

Amikor a fiam ma rosszat tett, poénból megjegyeztem egy anyukának, hogy nekiadom az enyémet is. erre azt válaszolta, hogy az enyém nem kell neki. Ez nagyon fájt ...

Tényleg rossz a fiam??? Csak az én anyai szemem elfogult? eddig úgy gondoltam, hogy OK, hogy egy kicsit elkényeztetett, de olyan mint a többi. Fiú, hiperaktív és határát próbálgató. De lehet, hogy csak kancsal vagyok?

Angyalnak születnek vagy nevelődnek? Valahol nagyon elrontottam? Vagy egyszerűen több időt kellene rá szentelnem? Kevesebbet magamra ... Próbálok abban hinni, hogy akkor adja igazán magát, amikor esténkét együtt lefekszünk, vagy hajnalban hozzám bújik. akkor olyan angyal, olyan esendő, olyan szeretethiányos. És annyira imádom.

És még szeretnék legalább egyet. Még akkor is, ha az sem lesz angyal. De ahhoz előbb meg kell atlálnom az pját :)....

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tocsi.blog.hu/api/trackback/id/tr461387273

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

swell 2009.09.17. 16:25:01

Neked kellene az övé?
Őszintén mondom, hogy nekem sem kellene senki gyereke (néha még a sajátjaim sem, ha kiidegelnek úgy istenigazából) de ha belegondolsz úgy őszintén, kinek a gyereke kellene neked? Egyik ismerősöm erre azt mondaná, hogy másé is büdöset szarik... :D
süti beállítások módosítása