HTML

"Hétköznapi" napló

Az élet elvileg egyszerű: megtalálod a nagy Ő-t, megvalósítod az utódot, és boldogan élsz, amíg meg nem .... és mi van, ha az élet nem ezt hozza?

Friss topikok

  • Alfi: Gratulálok! (2012.01.25. 20:47) Lelkizés
  • North Face: Mi ez a csönd itten? Jövő hétvégin fut? (2010.08.29. 11:50) Egyedül
  • Zuzimama: Nagyon hanyagolsz minket. :) (2010.06.05. 08:01) Sűrítve
  • Zuzimama: így van Csilla, csak előre, töretlenül! :D:D:D (2010.05.03. 20:32) Új célok
  • billentblondie: Tudod Csillus vannak megkeseredett emberek. Akiknek már az arcukon is látszik az élet neheze. Csak... (2010.04.27. 08:33) Kevés vagyok

Linkblog

+/-

Tocsi 2010.03.23. 20:17

 

+:  megvan az új laptopom. Vettem cafetériából. Szép fehér. Kb. ennyit értek hozzá.:) A többit majd kitapasztalom. A wifit még nem sikerült összerakni, de az internetet legalább megcsináltam. Büszke vagyok magamra. Most 15 percig tartott, míg megtaláltam a word-ot, hogy begépeljem a bejegyzésem. De már látom, hogy rengeteg mindent nem ismerek benne.  Majd egyszer, ha ráérek játszani, akkor felfedezem. Van rá 3 évem, utána vehetek újjat. Márha még egyáltalán ennél a cégnél leszek. Ha túl lennénk a hitelválságon, még az is lehet, hogy szeretnék itt lenni. De ez még pár év. Sokat lendítene a dolgon, ha már végre kapnánk prémiumot…:(
Emellett végre jobban vagyok, talán meg is gyógyultam. Így könyebb a napi rutint végignyomni.
-:  a hülye hajszártóm még mindig nem mükszik. Ez kezd komoly probléma lenni, mivel kétnaponta mosni kell.
S ami a lényeg: elkezdtem szokásos tavaszi fogyókúrámat. Vagyis kb. 4 hétig morci leszek. Utálok fogyózni, de anélkül nem megy. Ha jól számolom a hétvégén 7 órát salsa-ztunk, majd 1 órát futottam. És ez csak – 1 kg-ot jelentett. Szóval, ha még szeretnék leadni kb. 4-et, akkor a mozgás mellett a kajára is oda kell figyelnem. Legalább az első két hetet végig kell csinálnom, utána csak odafigyelni. De ze igen nehéz egy csokoholistának. Még csak ma délben kezdtem, de már meghalok az édesség hiányától.
A salsa egyébként tetszett, ha nem lenne 2 másik sport, ami elveszi s azbadidőm (no és persze a pénzem), tuti folytatnám. Szeretek táncolni, és tök jó lehet salsabulikban ropni. Persze egy párral. A nehezét végignyomtam, mostmár csak hetente egyszer kéne menni. De ez éppa futós napom, és az idei maratonól még mindig nem mondtam le. 37 vagyok. Ha most nem futom le, akkor soha. A salsa megvár. s talán akkora partnerem is lesz. Hisz partner nélkül a tánc sem ér semmit.
S ami nekem igen furcsa volt: Nate élvezett egy komoly zenei koncertet. Én sosem tettem. Sosem tetszett, mintahogy a képzőművészet sem köt le igazán. Ja, és sikerült az első összeadása: közölte velem, hogy 2+2=4, és ezt ki is számolta, nemcsak bemagolta! A komolyzene apukától, a matek tőlem jön. Talán tényleg vinni fogja valamire.:)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tocsi.blog.hu/api/trackback/id/tr661863389

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása