HTML

"Hétköznapi" napló

Az élet elvileg egyszerű: megtalálod a nagy Ő-t, megvalósítod az utódot, és boldogan élsz, amíg meg nem .... és mi van, ha az élet nem ezt hozza?

Friss topikok

  • Alfi: Gratulálok! (2012.01.25. 20:47) Lelkizés
  • North Face: Mi ez a csönd itten? Jövő hétvégin fut? (2010.08.29. 11:50) Egyedül
  • Zuzimama: Nagyon hanyagolsz minket. :) (2010.06.05. 08:01) Sűrítve
  • Zuzimama: így van Csilla, csak előre, töretlenül! :D:D:D (2010.05.03. 20:32) Új célok
  • billentblondie: Tudod Csillus vannak megkeseredett emberek. Akiknek már az arcukon is látszik az élet neheze. Csak... (2010.04.27. 08:33) Kevés vagyok

Linkblog

18 éven felülieknek

Tocsi 2010.03.09. 14:53

 

Szexhiányom van. Ez tény. Igen valós tény. Hozzászoktattak a jóhoz és most egy nap is sok. Meg kell tanulnom újra nem erre gondolnom. Meg kell tanulnom újra várni. Különben megint olyan dolgokra is igent mondanék, amibe hideg fejjel nem mennék bele. Vagy jéghideg fürdőt veszek esténként. Meg reggelente. Meg napközben. Azt hiszem 3 napra vagyok kapacitálva. Ennyi.
 
Tegnap nőnap volt. Kaptam egy csomó virágot, és közben azon gondolkodtam, hogy a virágadók kb. 80 %-a meg is fektetne. Jó arány. Talán mégsem vagyok olyan öreg. Bár tegnap életemben másodszorra szemránckrémet is tettem fel. Akkor lesz durva, amikor majd a protézisem is útban lesz.
Volt pár köszöntés, ami a szívem csücske volt. Az egyik természetesen Pistié, akiéről már le is mondtam, és úgy jelent meg délután. A másik a fiamé, aki átadott egy virágot, majd mikor megkérdeztem, hogy „nem kell ehhez mondani is valamit szerelmem”, akkor közölte velem: „tessék anya”. Este 9-kor az asztalos is átugrott egy csokor virággal. Fél 10-re sikerült is kirúgnom. Majd mint a dunyha úgy bealudtam. Aludnom kellett, mert ma este mást szeretnék csinálni. És ahhoz egy kialudt ember kell. Ellenkező esetben holnap minden pasit elkapok a sétáló utcán.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tocsi.blog.hu/api/trackback/id/tr761824030

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása