HTML

"Hétköznapi" napló

Az élet elvileg egyszerű: megtalálod a nagy Ő-t, megvalósítod az utódot, és boldogan élsz, amíg meg nem .... és mi van, ha az élet nem ezt hozza?

Friss topikok

  • Alfi: Gratulálok! (2012.01.25. 20:47) Lelkizés
  • North Face: Mi ez a csönd itten? Jövő hétvégin fut? (2010.08.29. 11:50) Egyedül
  • Zuzimama: Nagyon hanyagolsz minket. :) (2010.06.05. 08:01) Sűrítve
  • Zuzimama: így van Csilla, csak előre, töretlenül! :D:D:D (2010.05.03. 20:32) Új célok
  • billentblondie: Tudod Csillus vannak megkeseredett emberek. Akiknek már az arcukon is látszik az élet neheze. Csak... (2010.04.27. 08:33) Kevés vagyok

Linkblog

B-day

Tocsi 2010.02.13. 21:38

 

Igen, bár nem ünnepeljük, de jól esik érezni, hogy eszébe jutunk másoknak. Jól esik tudni, hogy vannak barátaink. Akik nem csak azért köszöntenek fel, mert az iwiw kidobta, hogy szülinapunk van, hanem mert emlékeznek rá. Mert legalább egy köszöntésre fontosak vagyunk számukra. KÖSZÖNÖM! Éjfél után Jenci megkérdezte mit kaptam. S a válasz egyszerű volt: szeretet. Aztán persze a növények is eszembe jutottak, de itt is látszott, hogy már felnőttem. Már nem az számít, hogy mit kaptam, hanem hogy kinek jutottam eszébe. Az elején még számoltam, de 20 felett már feladtam és csak boldog voltam. Persze a kötelező jellegű köszöntéseket nem számítottam be (beosztottak, iwiw-es üdvözlések, az esti meghívott vendégek, stb…). Hát lehet az embernek ennél szebb szülinapja?
S utána elgondolkodtam azon, hogy én ugyanezt nem tudom viszonozni. Annyira béna vagyok, hogy 1-2 szülinapi dátumon kívül nem emlékszem a többire. Poénkodni is szoktam rajta, hogy mindenki előbb szóljon, ha eljön a szülinapja, de ez csak szánalmas poén. Béna vagyok. Amit én boldogan kapok, azt viszonozni nem tudom. Viszont este jót Activity-ztunk, még gyermek is úgy elfáradt 11-re, hogy első szóra elaludt.
 
Reggel a szokásos bolt-látogató séta alatt majd megfagytunk, olyan iszonyatosan csípős szél fújt, így azóta ki sem mozdultunk itthonról. De délbe meg is jelent asztalosunk, aki el is szórakoztatott 5 órán keresztül, a déli alvást lemondva. Most alig várom, hogy beessek az ágyba. Viszont nagyorrú-Buddha felrakva, van szekrény, tükör a fürdőben, és függöny Nate szobájában, hogy ne féljen.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Amúgy sem tudtunk volna menni sehova sem, mert mire előkészítettem minden alkatrészt az ebédhez, kiderült, hogy nem működik a főzőlap. Utána kiderült, hogy pár lámpa és a garázsajtós sem, autó megrepülni nem tud csavargáshoz. Egyből felhívtam pár villamosmérnök haverom, de a kismegszakítók kapcsolgatásán kívül nem jutottunk előrébb. De szerencsére a villanyszerelőnk átjött délután, és kiderült, hogy a kertbe kivezetett vezeték szigetelése nem bírta a sok havat. Gyorsan, ingyé megjavította. Szeretem az ilyen szakikat.
 
Este még kisterrorgép pörgött egy sort itt a barátaival, és most egyedül fürdik új kádjában, a tusolóm aljában.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Remélem hamarosan alszunk. Mindjárt este 10 … S aludni kell, mert holnap meccs, majd este randi egy nem-akarok-járni-csak-max-éjszakázni-vagy-barátságot-sráccal.
Ja, egyébként  a farsang jó volt, csak a nagy haver, akit a múltkor fejberugtunk, az most nekicseszett minket a falnak, és tök sebes képpel jöttünk haza. Ilyen az igazi barátság ...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tocsi.blog.hu/api/trackback/id/tr581755867

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása