HTML

"Hétköznapi" napló

Az élet elvileg egyszerű: megtalálod a nagy Ő-t, megvalósítod az utódot, és boldogan élsz, amíg meg nem .... és mi van, ha az élet nem ezt hozza?

Friss topikok

  • Alfi: Gratulálok! (2012.01.25. 20:47) Lelkizés
  • North Face: Mi ez a csönd itten? Jövő hétvégin fut? (2010.08.29. 11:50) Egyedül
  • Zuzimama: Nagyon hanyagolsz minket. :) (2010.06.05. 08:01) Sűrítve
  • Zuzimama: így van Csilla, csak előre, töretlenül! :D:D:D (2010.05.03. 20:32) Új célok
  • billentblondie: Tudod Csillus vannak megkeseredett emberek. Akiknek már az arcukon is látszik az élet neheze. Csak... (2010.04.27. 08:33) Kevés vagyok

Linkblog

Vegyes köret

Tocsi 2009.11.05. 11:19

 

Megírtam, elúszott, most újraírom. De már nemtom mit írtam.
 
Ami a temetőben jól esett: Nate megmutatta a dédszüleinek, hogyan kell egylábon, kétlábon ugrálni, énekelni, törpében járni stb. Utána egész nap azzal nyaggatott, hogy a kicsi gyermekek mikor halnak meg.
 
Vettem egy csizmát. Nagyon tetszik, csak sokáig hezitáltam a boltban, mert az egyik fele nagyon nyomott. De ilyen kicsinységen nem akadunk fenn, ezért megvettem. Majd otthon vettem észre, hogy azért szorított, mert még két papírt benne hagytam. Má megint béna voltam.
 
Tette egy új fogadalmat is, bár ezt lehet, hogy a lustaságom inspirálta. Lábkörmömről a festéket majd csak akkor mosom le, ha lesz pasi. Addig úgysem látja senki (kivéve edzésen, és a cipőboltban mindenki). Mostanra elég szarul néz ki.
 
A hét örömhíre azonban, hogy az asztalos elkezdte összerakni a konyhabútort. Van rá esély, hogy decemberbe költözhetek. Más ajándék úgysem lesz Karácsonykor a fa alatt. Elviszi a szagelszívó és a mosogatógép ára, amit jövő héten meg kell vennem.
 
Tegnap elmentem pár kollegámmal biliárdozni. Tök jó volt, csak kicsit ittunk is, és most nem kicsit fáj a fejem, a hajam bűzlik a cigiszagtól, és leamortizáltnak érzem magam.
 
S még egy jó hír: megtörtént a leépítés: az üzletkötő barátnőim is maradtak. Folytatás jövőre.
Viszont a megmaradtak átszervezése most zajlik. Próbálom az enyémeket egyben tartani, ill. jó helyre menteni. Sajnos a többi vezető némelyike igen bunkó. Tegnap pl. megkaptam az egyiktől: „Mi közöm hozzá, nem én leszek ott az osztályvezető”. Akkor is van hozzá közöm, mert nekem számítanak a beosztottjaim emberileg is. Hülye picsa. Természetesen kisebb vitánk felkerült magasabb szintre is, így 1 órát raportoztunk a vezérigazgató-helyettesnél. Jól indul a jövő …

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tocsi.blog.hu/api/trackback/id/tr141502035

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása