HTML

"Hétköznapi" napló

Az élet elvileg egyszerű: megtalálod a nagy Ő-t, megvalósítod az utódot, és boldogan élsz, amíg meg nem .... és mi van, ha az élet nem ezt hozza?

Friss topikok

  • Alfi: Gratulálok! (2012.01.25. 20:47) Lelkizés
  • North Face: Mi ez a csönd itten? Jövő hétvégin fut? (2010.08.29. 11:50) Egyedül
  • Zuzimama: Nagyon hanyagolsz minket. :) (2010.06.05. 08:01) Sűrítve
  • Zuzimama: így van Csilla, csak előre, töretlenül! :D:D:D (2010.05.03. 20:32) Új célok
  • billentblondie: Tudod Csillus vannak megkeseredett emberek. Akiknek már az arcukon is látszik az élet neheze. Csak... (2010.04.27. 08:33) Kevés vagyok

Linkblog

A boldog nő titka

Tocsi 2009.10.21. 15:36

Büféztünk. Mint minden reggel Tüncivel. Kell az energia a napi túléléshez. Szó szót követett, mire megjegyeztem, hogy én ma két férfival ébredtem egy ágyban, amelyikből az egyik bepisilt. Na, amit ezután kaptam. Céges email-ek garmada, miszerint: „ de ki volt a másik?”.

Szóval létezik a folyosói pletyka fogalma itt is. Tudhatnám. Végülis én vagyok az egyik legnagyobb pletykaközpont. De legalább tudom magamról, és próbálom kezelni is. Ma is beszélgettem egy vezetővel, aki azt mondta, hogy pontosan tudja, ki az a 21 frontos, aki elmegy. Megkértem rá, hogy inkább ne mondja el, mert nem bírnám magamban tartani.
Nem vagyok tökéletes, de legalább törekszem azzá válni.
 
S a Boldog nő 5 titka:
 
  1. Fontos, hogy olyan férfit találj, akivel megoszthatod a felelősségeket, a háztartási munkát, és hogy legyen egy jól fizető állása.
  2. Fontos, hogy olyan férfit találj, aki imád táncolni, utazgatni és mindig megnevettet.
  3. Fontos, hogy egy romantikus férfit találj, akire érzelmileg támaszkodhatsz anélkül, hogy Ő ezt kihasználná, és ráadásul nem hazudik.
  4. Fontos, hogy olyan férfit találj, aki tökéletes szerető és imád veled hancúrozni.
  5. Fontos, de nagyon fontos, hogy ez a 4 férfi ne ismerje egymást!
 
Na, akkor 2. megvan. Talán jó 3-asnak is, de akkor borul a szabály.
4. megvolt, de mivel ezt a négyet össze akartam gyúrni, így el is vesztettem.
Márcsak az 1 kell, meg újra a 4. Fú, de nehéz az élet ….

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tocsi.blog.hu/api/trackback/id/tr861465592

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

North Face 2009.10.21. 18:09:05

Mit gyúrt? Mit vesztött? Égyre bölcsészebb az egész cucc! Az élet téleg nehéz, ezé' szerintem nincs mese! Kutasson tovább! /Ágyába keresgélte mááá...?
süti beállítások módosítása