HTML

"Hétköznapi" napló

Az élet elvileg egyszerű: megtalálod a nagy Ő-t, megvalósítod az utódot, és boldogan élsz, amíg meg nem .... és mi van, ha az élet nem ezt hozza?

Friss topikok

  • Alfi: Gratulálok! (2012.01.25. 20:47) Lelkizés
  • North Face: Mi ez a csönd itten? Jövő hétvégin fut? (2010.08.29. 11:50) Egyedül
  • Zuzimama: Nagyon hanyagolsz minket. :) (2010.06.05. 08:01) Sűrítve
  • Zuzimama: így van Csilla, csak előre, töretlenül! :D:D:D (2010.05.03. 20:32) Új célok
  • billentblondie: Tudod Csillus vannak megkeseredett emberek. Akiknek már az arcukon is látszik az élet neheze. Csak... (2010.04.27. 08:33) Kevés vagyok

Linkblog

Ikea konyha

Tocsi 2009.10.02. 18:47

Tegnap este megfogtam  4 női mellet! :) Ugyanaz volt a gazdájuk. Mielőtt ez férfiolvasóimat túlságosan felizgatná: edzésen történt, és az átlövő mindig magasabbra ugrik mint én. De ehelyett inkább azt mondtam a lánynak, hogy leszbinapom van, erre jót röhögött... Nekem meg jólesett a futás. Vasárnap marathon. "Csak" 30 km-re neveztem. Most kiderül, hogy én túl tudom-e lépni a határaimat ...

Amúgy "nem" sok minden történik. Csak tegnapelőtt a konyhabútort vettük meg kerek 13 óra alatt, ma a laminált padlót, holnap elmegyünk a nagyimhoz kölcsönt kérni. :( Nemtom hogy, de 400 000 Ft-tal kevesebb van, mint kéne. OK, ebből kb. 120 000-t bevállalok (Nate szekrény, ágy, én szexkanapé....) Ezért Apa keresztbeharap. Holnap. Addig még van 12 órám. Felkészülök a halálra. A temetésemen Kelly Clarkson: Cry c. számát adjátok! És ne merjetek rólam tokás képe tenni a fejlécre!

Hát ezt is megéltük. Mármint, hogy kölcsönt kell kérnem... Már alig várom, hogy lássam a végét.... S hogy Karácsonyra beköltözzünk. De még min. 2 hónap, mire a bútorokat összerakják. S végre aludhatok a saját ágyamban... S Nate-nek lesznek barátai, akik átjönnek, s Ő is végre boldogan játszik majd otthon (s nem mellékesen nem engem fog nyaggatni...)

Amúgy a konyhabútoros Ikea nem semmi sztori volt. Anyuval simán felmentük, mint két gazdag vevő, majd amikor összeállították a megrendelőnket, akkor közölték, hogy jó, akkor most fogjunk két nagy kocsit, és a következő 20 sorból szedjük össze, amit akartunk .... Anyám fehér ingben és kék élére vasalt nadrágban: "Erről nem volt szó".Majd nekiindultunk. Az első pár elemnél még majd be pisiltunk a röhögéstől. Két 50 kg-os nő próbált 233 cm magas, 70 kg-os elemeket lerángatni a felső polcokról ... A végére már 4 kocsink lett tele, de megvolt minden a raktárból, aminek nagyon örültem. S még anya is vett egy szekrényt, ha már ott járt :)

Most az olajzöld tűzhelyet próblom összehozni a beige konyhabútorral. Hiába a szerelem, az szerelem, mégha nem is illenek össze:)

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tocsi.blog.hu/api/trackback/id/tr461423472

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása