HTML

"Hétköznapi" napló

Az élet elvileg egyszerű: megtalálod a nagy Ő-t, megvalósítod az utódot, és boldogan élsz, amíg meg nem .... és mi van, ha az élet nem ezt hozza?

Friss topikok

  • Alfi: Gratulálok! (2012.01.25. 20:47) Lelkizés
  • North Face: Mi ez a csönd itten? Jövő hétvégin fut? (2010.08.29. 11:50) Egyedül
  • Zuzimama: Nagyon hanyagolsz minket. :) (2010.06.05. 08:01) Sűrítve
  • Zuzimama: így van Csilla, csak előre, töretlenül! :D:D:D (2010.05.03. 20:32) Új célok
  • billentblondie: Tudod Csillus vannak megkeseredett emberek. Akiknek már az arcukon is látszik az élet neheze. Csak... (2010.04.27. 08:33) Kevés vagyok

Linkblog

Mézeskalács-ház

Tocsi 2009.09.14. 19:42

Álltam a ház kakisárgára festett szobájában és nem akartam hazamenni. Imádom. Minden egyes elrontott vagy eltalált részével együtt. Kicsit elcsépelt, de tényleg benne van a lelkem, édesapámé és édesanyámé is. Szerintem gyönyörű ... a legszebb, amit eddig láttam :) De mindenkinek magafelé hajlik a keze.

Kint zuhogott az eső, Scotch a lábamhoz dörgölődzött (a  fehér nadrágomhoz pontosabban a saras szőrével), de én ezzel együtt boldog voltam. Legszívesebben maradtam volna, de még nincs kész. S talán mire kész lesz, már nem is lesz az enyém. Ha kirugnak, ezt is bukom. Jelzáloggal terhelt a hitelem mögött. S túl sokkal ahhoz, hogy sima magántanításból egyedül még a törlesztőket is tudjam fizetni.

Álltam ott és fájdalmas boldogságot éreztem. Elsejével eldöl. S minden boldogság mulandó. Lehet, hogy nekem csak ennyi adatott meg. Nate sosem fog a kivizöld szobájában játszani, én sosem alszom az olajzöldben ... a mi mézeskalács házunkban: a bontott téglás falaival, a kandallóval, a masszázstusolóval, előtte a vén diófával...

Gondolkodtam, hogy belemennék-e egy kapcsolatba a pénzért, hogy a házat megtarthassam. Szerintem nem. Büszke nő vagyok. Túl büszke ...

Mire a telekről hazaértem még egy puli használta gatyámat törölközőnek, és az új Mango blúzom is széthasadt. Egyszer minden rossz sorozatnak vége, nem? Remélem még a leépítés előtt. Bár ne sok esélyt adok magamnak. Kb. 25 %-ot.

 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tocsi.blog.hu/api/trackback/id/tr221381942

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

swell 2009.09.15. 21:51:30

Megbőgetel???? Megbőgetel...
süti beállítások módosítása