HTML

"Hétköznapi" napló

Az élet elvileg egyszerű: megtalálod a nagy Ő-t, megvalósítod az utódot, és boldogan élsz, amíg meg nem .... és mi van, ha az élet nem ezt hozza?

Friss topikok

  • Alfi: Gratulálok! (2012.01.25. 20:47) Lelkizés
  • North Face: Mi ez a csönd itten? Jövő hétvégin fut? (2010.08.29. 11:50) Egyedül
  • Zuzimama: Nagyon hanyagolsz minket. :) (2010.06.05. 08:01) Sűrítve
  • Zuzimama: így van Csilla, csak előre, töretlenül! :D:D:D (2010.05.03. 20:32) Új célok
  • billentblondie: Tudod Csillus vannak megkeseredett emberek. Akiknek már az arcukon is látszik az élet neheze. Csak... (2010.04.27. 08:33) Kevés vagyok

Linkblog

amikor egy terv fuccsba megy

Tocsi 2009.08.19. 12:00

Hát igen, anyuka tervez, gyermek végez... Reggel hőemelkedéssel kezdtünk, így ma este nem viszem el a többi gyerek közé nyaralni. Rögtön elrohantunk az orvoshoz, aki nyaralt, így a helyettesítő orvoshoz is, aki közölte, hogy még nem lát semmit azonkívül, hogy az allergiója miatt a szeme be van gyulladva... Na jó, kap egy napot, vagy belázasodik holnapra, vagy irány Gyula...

Remélem nem a hétvégére lázasodik be, mert akkor kemény anyai döntés elé állít: Madonna koncert vs gyerekápolás. Hm. gondolkodom, gondolkodom ...

Más: tegnap tök kiakadtam... egy pasival cseteltem a love.hu-ról, a pasi dupla annyi kiló mint én, tele volt hazugságokkal az adatlapja, hót unalmas volt, és amikor közöltem vele, hogy nem akarok tőle semmit, akkro elküldötta  sunyiba, hogy anyagias vagyok. Anyád! Én, aki egy közalkalmazott férjet tartott el 6 évig, s még a hitelébe is törlesztett!!!

Miért baj az, hogy magasan van a mércém??? Ha saját magammal szemben is vannak elvárásaim, akkor a férfiakkal szemben is lehetnek... Nem vagyok ronda, nem vagyok IQ minusz, nem vagyok kövér, az ágyban sem lehetek rossz (gondolom:)) és nem vagyok unalmas ... Miért baj az, hogy én is egy ilyen férfire vágyok (oké kicsit kisebb popsival)??? És hol vannak az ilyen férfiak???

Mostanában sokat gondolok Andrisra (a kickboxosra...). Ezek csak a szexhiány miatti hormonok??? Majd kiderül... Áll. minden fellángolás 6 hónapig tart, utánna derül ki, hogy kihül vagy komolyabb lesz belőle...

Ha itthon maradunk,  ma este sem tudok futni :((((((( még a végén verseny közben le kell stoppolnom a buszt, aki a  lemaradókat felveszi. életemben egyszer adtam fel futóversenyt, azóta is bánom...

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tocsi.blog.hu/api/trackback/id/tr301321692

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

swell 2009.08.19. 21:20:11

Tocsi te túl okos és emancipált vagy, ez sok palit megrémiszt, mert legtöbbjüknál sokkal okosabb vagy. Vagy lejjebb teszed a mércét (én nem tenném) vagy türelmesen megvárod azt a pasit, aki nem ijed meg az intellektusodtól és boldogan élsz forever. :D

Amúgy pedig várunk benneteket holnap!!!!!

swell 2009.08.25. 21:27:51

Halle! Mi volt a Madonna koncerten, nem irod meg?
süti beállítások módosítása