HTML

"Hétköznapi" napló

Az élet elvileg egyszerű: megtalálod a nagy Ő-t, megvalósítod az utódot, és boldogan élsz, amíg meg nem .... és mi van, ha az élet nem ezt hozza?

Friss topikok

  • Alfi: Gratulálok! (2012.01.25. 20:47) Lelkizés
  • North Face: Mi ez a csönd itten? Jövő hétvégin fut? (2010.08.29. 11:50) Egyedül
  • Zuzimama: Nagyon hanyagolsz minket. :) (2010.06.05. 08:01) Sűrítve
  • Zuzimama: így van Csilla, csak előre, töretlenül! :D:D:D (2010.05.03. 20:32) Új célok
  • billentblondie: Tudod Csillus vannak megkeseredett emberek. Akiknek már az arcukon is látszik az élet neheze. Csak... (2010.04.27. 08:33) Kevés vagyok

Linkblog

Egy elcseszett nap

Tocsi 2009.09.25. 20:53

Az egész napot hullaként tettem meg. Ki vagyok égve... Most el kéne utazni valahova, de egy esti jakuzzi és utána 10 óra alvás is elég lenne... ehelyett még a teljes fürdetés-fektetés-kutyaséta process előttem van, a gyermek épp arcfestéses képpel fetreng az ágyam hófehér takaróján ... csak egyszer költöznénk át, ott kitiltom a hálóból a kutyával együtt (ha macska lesz, azt is!).

Amúgy sz@r napom van. Ami jó, hogy lesz állásom, ami nem, hogy lefokoztak (nem összeolvadás lesz, hanem beolvasztás, és nem a mi igazgatóságunkba, így így jártam :() ezért az állásért nem hagytam volna el korábbi cégem, de most ennek is örülnöm kel, mert a törlesztő kemény úr. Remélem a fizetésem nem csökkentik, és majd ki is bírom fizetni. Kicsit antimotivált vagyok, de még mindig jobb, mint a keserűség. Viszont tudni a jövőt mindig könnyebb, mint bizonytalanságban élni..

Aztán megint asshole lettem ma. Fel mertem hívni a gyermek apját, hogy reggel a drága koriedzés helyett miért otthon számítógépezett a gyerek. Erre lettem seggluk...és rámcseszte a telefont... ja, lehet, hogy azért húzta fel magát, mert vettem meg az 50 000 Ft-os GPS-ét 5 000-ért??? Minek? Hogy megtaláljam az utcákat Szegeden?

Emellett ma kiválasztottam a szobák padlóját, rádöbbentem, hogy a penészzöld szín a házamon nagyon durva (holnap tenderezhetem újra…), hogy a tegnapi 3 óra ikea konyhatervezés még mindig rossz, mert a méretek nem egyeznek …

Annyira elegem van. Hiányzik mellőlem a társ, a férfi, az apa, a szerető … A munka, a gyerek, az építkezés, a kutya kicsit sok … Remélem Karácsony előtt még beköltözünk. Annyira vágyom rá.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tocsi.blog.hu/api/trackback/id/tr361407304

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

swell 2009.09.26. 09:40:34

Gyertek el egy hétvégén, vagy akár hétközben is. Nem megyünk sehova, csak főzünk, zabálunk, kutyát sétáltatunk és lelkizünk. Hmmm?
Örülök, hogy marad állásod!!!!!
süti beállítások módosítása